Всі статті

Рекомендації щодо якості роботи магазину



На Synthetic.ua ми намагаємось надати максимально зручні, прозорі та якісні умови співпраці як для продавців, так і для покупців та хочемо, щоб покупець отримав найкращий сервіс під час покупок на маркетплейсі.

Якість обслуговування магазину напряму впливає на кількість успішних замовлень та, відповідно, на його прибуток. Ми розуміємо що відмова від замовлення може статись з будь-яких причин та не завжди з вини продавця. Проте, за статистикою, є декілька загальних помилок, уникнувши яких, можна значно покращити якість роботи магазину.



Зворотній зв’язок з покупцем

Зробивши замовлення покупець очікує отримати зворотній зв’язок якнайшвидше. Надто довгий час очікування відповіді від продавця, зазвичай призводить до відміни замовлення, так як покупець замовить товар у іншого продавця або ж взагалі передумає робити покупку. 


Рекомендований час зв'язку з клієнтом є 1 година протягом робочого часу. Не всі покупці мають змогу прийняти телефонний дзвінок, тому, інколи, слід використовувати інші джерела зв’язку, наприклад внутрішній мессенджер маркетплейсу, електронна пошта або ж сторонні месенджери.

Для покращення сервісу магазину, радимо повідомляти покупців про відміну замовлення з будь-якої причини (наприклад товару немає в наявності або ж не актуальна ціна). Таким чином у Вас буде змога запропонувати покупцю альтернативний товар для покупки. 



Внутрішній мессенджер маркетплейсу

Бувають ситуації, коли покупцю необхідно уточнити інформацію перед оформленням замовлення, про товар або ж методи доставки та оплати. Проте, покупець бажає отримати консультацію у текстовому форматі, тобто через чат.

В таких випадках клієнт може звернутись до продавця, для уточнення інформації, у внутрішньому месенджері.


Рекомендуємо якнайшвидше надавати відповідь у мессенджері, так як покупець очікує максимально швидкої та інформативної відповіді по його запитанню. Якщо час відповіді буде надто довгим або буде надана не якісна консультація, швидше за все це призведе до втрати замовлення та негативного клієнтського досвіду.



Актуальність цін та наявності товарів

Інколи таке трапляється, що товар закінчується на складі або ж взагалі знімається з виробництва. Також, зміна ціни на товар характерна для ринку.


Ми це розуміємо та рекомендуємо регулярно перевіряти чи актуальна ціна та наявність товарів, як у файлі імпорту, так і в кабінеті продавця на маркетплейсі. Таким чином, можливо зменшити кількість відмінених замовлень.



Вчасна обробка замовлень та зміна статусів

Після того як покупець оформив замовлення, він має змогу відслідкувати його статус в кабінеті покупця. Важливо, щоб інформація про статус замовлення завжди була достовірною.


Для того щоб покупець отримував акутальну інформацію про те, на якому етапі зараз знаходиться його замовлення, рекомендуємо своєчасно змінювати статуси замовлень в процесі обробки, та вказувати номер ТТН.



Актуальний стан та гарантійний термін товару

При замовленні товару, покупець довіряє інформації яка вказана в картці товару. Якщо ж замовлення було оформлено на товар у стані “Новий” але пізніше виявиться що його реальний стан “Б/У” це, швидше за все, призведе до відмови від замовлення та негативного відгуку про продавця. Схожа ситуація може трапитись якщо вказані некоректні терміни гарантії товару.


Рекомендуємо перевіряти, чи вказаний актуальний стан та гарантійний термін, виставлених на продаж товарів, як у файлі імпорту, так і у кабінеті продавця.



Методи доставки та оплати

Зазвичай покупець, крім ціни товару, звертає увагу на способи його доставки та оплати та обирає пропозицію від продавця, який надає найбільш гнучкі методи оплати та доставки. Також, покупець очікує отримати товар у вказані терміни та оплатити товар так як йому комфортно та безпечно.


Рекомендуємо налаштувати усі можливі для продавця методи доставки та оплати, та завжди вказувати вірні терміни доставки.

Також, звертаємо увагу на правило маркетплейсу “При накладеному платежі (післяплаті) продавцям заборонено пропонувати або вимагати заставу за ціну доставки! Вся сума замовлення лягає в післяплату.



Зверніть увагу

Ми прагнемо постійного покращення якості сервісу на маркетплейсі, тому проводимо регулярні перевірки якості роботи продавців. Якщо, за результатами перевірки, буде виявлено низьку якість роботи продавця, магазин може бути заблоковано. Цього можна запобігти слідуючи поданим вище рекомендаціям та будучи чесним з покупцями та адміністрацією маркетплейсу.


Якщо виникають додаткові запитання або ж труднощі, обов’язково звертайтесь у підтримку маркетплейсу. З радістю допоможемо.