Програма захисту покупців
Ми страхуємо замовлення покупців
Програма Захисту Покупців дає можливість отримати компенсацію в сумі до 10 000 грн незалежно від кількості замовлених товарів, які були оплачені, але не відправлені продавцем. Якщо ви зіткнулися з несумлінним продавцем і не отримали товар після оплати, будь ласка, напишіть нам на support@synthetic.ua.
Правила для отримання компенсації:
- Усі позиції замовлення оформлені на сайті synthetic.ua через корзину.
- Оплата товару була проведена банківським або поштовим переказом за реквізитами, вказаними в особистих даних продавця або наданими продавцем через майданчик (при обробці замовлення / повідомлення), і покупець має всі необхідні документи, що підтверджують факт оплати на отримані реквізити.
- Покупець звернувся до правоохоронних органів з питання відкриття кримінальної справи стосовно компанії - продавця і може надати копії документів, що підтверджують таке звернення.
- Товар замовлений в Україні і мав бути доставлений на територію України, про що свідчить параметр в описі пропозиції — "в наявності" і термін доставки не більше 7 днів з моменту оплати.
- Замовлення оформлений не більше 90 календарних днів до моменту звернення покупця за Програмою захисту.
Обмеження:
Покупець не може скористатися Програмою Захисту Покупців в разі, якщо:
- Деталі здійснення угоди були з'ясовані, а сама угода була укладена «по телефону», і покупець не може надати копію листування з продавцем по електронній пошті;
- Товар був доставлений особисто або особою, яка не є співробітником пошти, або оплата була здійснена готівкою при особистій зустрічі (самовивіз);
- Покупець не надав достовірні контактні дані;
- Покупець на момент звернення вже отримав іншу компенсацію, пов'язану з поверненням коштів після здійснення угоди, що є предметом звернення до адміністрації Synthetic.ua;
- Товар, який є предметом угоди, відносився до списку заборонених до продажу товарів, тим самим порушував Правила розміщення інформації на сайті Synthetic.ua;
- Місце відправлення або місце отримання товару знаходиться за межами України;
- Товар не був доставлений або був пошкоджений з вини служби доставки;
- Реквізити для оплати не опубліковані ні в одному з розділів сайту компанії, не відправлені продавцем при обробці замовлення і / або повідомлення через портал, і надані покупцеві в телефонному режимі або за допомогою особистого електронного листування з представником компанії;
- Товар був доставлений покупцеві, але з якихось причин не задовольнив очікування клієнта;
- З моменту оформлення замовлення пройшло більше трьох місяців.
Зверніть увагу, що Програма захисту працює на замовлення, що не були доставлені продавцями. З питань обміну / повернення рекомендуємо звернутися до продавця.