Всі статті

Відгук про продавця


Відгук про продавця — це коментар клієнта, в якому він описує свої враження від роботи магазину, швидкості та якості обслуговування. Покупець вказує, чи задоволений він покупкою, ділиться враженням про товар або вказує на недоліки.

На Synthetic відгук про продавця може залишити тільки авторизований користувач, який здійснив покупку в його магазині. Для цього він повинен мати замовлення по обраному продавцю, за яким не лишав відгуків. Замовлення повинно бути виконаним, або ж відхиленим продавцем.


Навіщо потрібен відгук про продавця


Відгуки про магазин — це дієвий спосіб дізнатися про продавця і товар. На основі таких відгуків формується репутація магазину. 

Відгуки є свідченням довіри клієнтів до магазину, вказують на популярність продавця. Чим більше відгуків — тим більше цьому продавцю будуть довіряти інші користувачі. Потенційним покупцям відгуки допомагають отримати максимально об'єктивну і достовірну інформацію про продавця, його чесність і порядність. 


Якими бувають відгуки


Всі відгуки поділяються на позитивні, негативні і нейтральні. 

  • Позитивні — коли клієнт задоволений покупкою або послугою, товар йому сподобався і ніяких нарікань у нього немає. 
  • Нейтральний — це, скоріше, більш інформаційний відгук, в якому клієнт оцінює як плюси, так і мінуси роботи продавця. 
  • Негативний відгук залишає користувач, незадоволений якістю товару або роботою магазину, в якому була здійснена покупка.


Питання, які найчастіше цікавлять користувачів


  • Як мій відгук впливає на продавця? Чим більше продавець отримує позитивних відгуків, тим вищим стає рейтинг його магазину. Чим більша кількість негативних відгуків — тим рейтинг магазину буде нижчим. Тому продавці в основному оперативно реагують на зауваження і повідомлення покупців, у яких виникли труднощі, і намагаються виправити ситуацію, щоб клієнт був задоволений, а рейтинг магазину не постраждав.
  • Як рахується відсоток позитивних відгуків? Рейтинг товару рахується автоматично, відповідно до поставлених оцінок (зірочок) у відгуках. Чим «зірочок» більше — тим рейтинг буде вищим, і навпаки. Додатково, залишаючи свій відгук, клієнт оцінює якість сервісу, відповідність товару опису, якість упаковки та доставки. Чим більше «зірочок» по Рівню обслуговування, тим рейтинг продавця буде вищим.



Крім того, загальну оцінку продавця можна побачити:

  • у пропозиціях на сторінці продукту;


  • у “Найкращій пропозиції”;





  • Як рахується кількість "зірочок"? Покупець оцінює виконане замовлення за кількома критеріями: відповідність товару опису, якість упаковки і доставки, а також рівень обслуговування. За всіма цими показниками він виставляє «зірочки» магазину, максимальна кількість — 5 (негативно — 1-2 зірочки, прийнятно — три, позитивно — 4-5 зірок).
  • Де я можу побачити свій відгук? Всі відгуки відображаються в кабінеті покупця в меню "Мої відгуки".



  • Що робити, якщо я хочу змінити/видалити помилково надісланий відгук? Якщо у вас виникла подібна проблема, потрібно звертатися до адміністрації маркетплейсу, написавши в чат, або ж на пошту: support@synthetic.ua