Все статьи

Програма захисту продавця


ТИМЧАСОВО НЕДОСТУПНА

Маркетплейс Synthetic створив інтелектуальну систему оцінки ризиків незабору покупцем відправлених товарів. Розвинута база даних та прогресивні алгоритми прийняття рішення надають змогу суттєво зменшити відсоток відхилених замовлень. У випадку незабору, ми компенсуємо вартість доставки.

Які перевізники приймають участь в програмі та який розмір відшкодування?

Компенсуємо вартість доставки службами:

  • Укрпошта, в обидві сторони, але загальною сумою не більше ніж 60 грн
  • Нова пошта, в обидві сторони, загальною сумою не більше ніж 85 грн



Як це працює?

  • покупець ініціює оформлення замовлення з товарами у кошику
  • система аналізує інформацію про отримувача замовлення та розраховує можливі ризики незабору, а в разі їх появи - обмежує покупця у виборі опції “післяплата”
  • успішно сформовані замовлення з обраною доставкою вищевказаними кур’єрськими службами та опцією “післяплата” автоматично підпадають під програму захисту маркетплейсу Synthetic. 
  • в процесі обробки замовлень продавець вказує номер документа ТТН і в разі зміни статусу на “Відмова при отриманні” претендує на повну або часткову компенсацію в рамках погоджених правил
  • зі своєї сторони команда маркетплейсу прикладає усі зусилля для заохочення покупців підтримувати свій рейтинг ділових відносин, покращуючи систему бонусних винагород та удосконалюючи методи навчання через виконання користувачами нескладних завдань



Як скористатися системою захисту продавця?

  • отримавши нове замовлення в особистому кабінеті продавця необхідно зв’язатись з покупцем для його підтвердження (якщо користувачем не була вказана опція “Не телефонувати для підтвердження”)
  • під час відправки товару впевнитись, що вказані в замовленні дані отримувача є достовірними, а саме: номер мобільного телефону, прізвище, ім’я, по батькові, місто, метод оплати, служба доставки та номер її відділення
  • вказати ТТН відправленого вантажу у замовленні в особистому кабінеті продавця на Synthetic
  • у випадку незабору та після повернення замовлення назад вам, необхідно провести замовлення у статус відхилених з причиною “Відмова при отриманні”  
  • надати запит в службу підтримки вказавши внутрішній номер замовлення для виплати компенсації
  • протягом 7 днів адміністрація перевірить замовлення згідно запиту та здійснить нарахування бонусів на баланс продавця


На що можна обміняти бонуси?

  • оплата підписки (доступа до кабінету продавця) Synthetic за будь яким доступним тарифним планом
  • на рекламні компанії продавця по просуванню пропозицій
  • на знижку наявних товарів на маркетплейсі синтетик. Відповідні пропозиції позначені написом “отримай знижку”

Всі бонусні пропозиції

Правила системи

  • Synthetic компенсує вартість доставки у дві сторони для незабраних посилок з відділень кур’єрських служб: “Нова пошта”, “Укрпошта”. Компенсація виплачується по відхиленим замовленням, що були відправлені з використанням опції оплати “післяплата”, з вірно заповненими даними отримувача (покупця) та номером товарно транспортної накладної
  • Замовлення повинно бути оформлене покупцем, суворо забороняється створювати замовлення власноруч
  • У програмі захисту приймають участь замовлення оформлені на сайті до момента відвантаженя посилки
  • У програмі захисту приймають участь лише активні продавці
  • Номер товарно транспортної накладної повинен бути вказаний в замовленні до моменту надходження посилки до отримувача
  • Максимальна сума компенсації в бонусах в еквіваленті до гривні: “Нова пошта” - 85грн, “Укрпошта” - 60грн
  • Максимальний термін для подання заявки на компенсацію - до 1-го календарного місяця, з моменту відмови покупця або закриття замовлення.
  • Компенсація по кожному окремому випадку нараховується на протязі 7 днів з моменту отримання продавцем відхиленої посилки.
  • У компенсації може бути відмовлено у випадку, якщо незабір відбувся з вини продавця, наприклад: товар не відповідає заявленому продавцем, порушені інші умови вказані продавцем при виставлені пропозиції на сайт.
  • У компенсації може бути відмовлено у випадку, якщо відхилена посилка була забрана не з місця відправки.
  • У програмі не можуть приймати участь заблоковані та тимчасово призупинені акаунти.
  • Порушення правил може призвести до відмови продавцю у використанні програми захисту продавця.