Всі статті

Як рекламуватись на Facebook


У Facebook знаходиться найбільш платоспроможна аудиторія, якщо порівнювати з користувачами інших соцмереж. За допомогою якісної реклами на Facebook продавці можуть збільшити продажі й отримувати заявки за дуже хорошою ціною. Він підходить майже для всіх типів бізнесу.

Однак багато хто не знає, з чого почати і як правильно це зробити, щоб отримати результат.


У яких випадках варто рекламуватись


Реклама у Facebook допоможе розширити аудиторію потенційних покупців. Якщо раніше Ви працювали лише офлайн, то це хороша нагода заявити про себе і збільшити продажі. Отож, реклама на Facebook потрібна, щоб:

  1. Просувати свій магазин. Повідомте покупців, що відтепер Ви також працюєте онлайн. Для цього можна розмістити оголошення у магазині і обов’язково вказати посилання на інтернет-сторінку. Якщо ж у Вас вже є інтернет-магазин, то через Facebook його можна зробити значно популярнішим. Вам просто потрібно обрати свою цільову аудиторію і створити цікавий контент.
  2. Збільшити продажі товарів. Для цього потрібно відштовхуватися від потреб клієнтів. Просувайте найцікавіші товари, надаючи максимально детальну інформацію. Ваше завдання – не просто продати, а допомогти користувачеві вирішити певну проблему, задовольнити потребу в чому-небудь. Розуміння цього й акцент на перевагах Вашого продукту для цільової аудиторії дозволяє зробити рекламу ефективнішою.

Що таке таргетована реклама і як вона працює


Таргетована реклама (англ. "target" - мета) - реклама, яка показується аудиторії на підставі параметрів, вибраних під час її налаштування.

Ось деякі з них: стать, вік, місце проживання, демографія (освіта, сімейний стан і т.д.), інтереси (серфінг, фінанси, бізнес, дитячий одяг і т.д.), поведінка тощо.

Facebook постійно аналізує інтереси і поведінку користувачів на сайті, в додатку і поза ними. Він "дивиться", що людина лайкає, що пише в стрічці, на що підписана, які групи / сторінки читає, якими пристроями користується, звідки заходить.

Тому він досить точно визначає, хто з користувачів підходить під параметри націлювання, які Ви використовуєте, і показує рекламу саме цим людям.


Як успішно рекламуватись у Facebook


Якщо Ви хочете, щоб реклама в FB була ефективною, то перед її запуском треба виконати кілька дій.

  • Створіть бізнес сторінку. Тобто сторінку Вашої компанії або особистого бренду в Facebook. Без неї Вам не будуть доступні найефективніші формати реклами.


 

  • Заповніть всю основну інформацію при створенні сторінки. 
  • Далі потрібно створити першу публікацію свого товару, або ж інформаційний пост про Ваш магазин.
  • Натисніть «Просувати публікацію».



  • Оберіть ціль «Залученість для публікації». Вкажіть посилання на Вашу сторінку на Synthetic.ua



  • Натисніть «Створити нову аудиторію».



Перед Вами відкриється вікно, в якому потрібно обрати параметри для Вашої цільової аудиторії: їх стать, вікову групу, місце розташування, інтереси. Чим детальніше Ви опишете ці параметри, тим вищою буде вірогідність того, що рекламу бачитимуть саме ті люди, яким вона цікава й потрібна. 



  • Далі потрібно вказати бюджет і час роботи реклами. Фейсбук сам запропонує Вам використовувати автоматичний вибір місць розміщення, щоб бюджет працював по максимуму і щоб захопити якомога більше людей. Система показів Facebook розподілить бюджет вашої групи оголошень по різним місцям розміщення в залежності від того, де буде найкращий результат.



  • Натисніть «Просувати» внизу сторінки.